STIRI


';
Pagina de Facebook a trupei Taxi a depășit 30 000 de ”like”-uri. Membrii trupei Taxi mulțumesc celor peste 30 000 de susținători.
 
Creată în martie 2010, aceasta a devenit foarte rapid platforma principală de comunicare cu publicul, având avantajul de a transmite informația în timp real și de a permite interacțiunea și schimbul de idei.
 
Pagina de Facebook a devenit și principalul mijloc de promovare al trupei. Piese ca ”Cele două cuvinte” sau ”NonStop” au fost lansate și susținute prin acest canal. Peste 200 000 de oameni au raspandit link-urile videoclipurilor, acestea ajungând la milioane de vizualizări pe Youtube.
 
Chiar și concertele Taxi sunt influențate de interacțiunea de pe Facebook. În afară de promovarea acestora pe platforma socială, la sfârșitul anului trecut, Taxi a realizat un sondaj și a stabilit concerte în orașele cu cei mai mulți fani pe Facebook.
 
Și pentru viitor, aceștia vor avea parte de surprize din partea trupei Taxi. 
 
Dan Teodorescu: ”Datorăm enorm  locuitorilor spațiului virtual, în general și comunității Facebook, în special. Le mulțumim tuturor pentru susținere și promitem să ne lăsăm ajutați și pe viitor; nu de alta, da' ne-am obișnuit."
 


Inapoi la stiri
Va rugam introduceti adresa de e-mail